مقالات

شستن مبل در خانه

راهکارهای موثر برای شستن مبل در خانه

برای شستن مبل در خانه راهکارهای بسیاری وجود دارد. به این صورت که انجام هر کدام از آنها موجب تمیز شدن مبل شما می شود. در ادامه مراحل انجام شستن مبل در خانه به طور مختصر شرح داده شده است.

مراحل شستن مبل در خانه

1- جارو کردن برای شستن مبل در خانه

ابتدا تلاش کنید تا تمام قسمت‌های مبل و کاناپه رو جارو بکشید. حواستان باشد تمام بخش‌ها و گوشه و کنارهای مبل رو به خوبی جارو بکشید.

اگر در خانه حیوان خانگی دارید و او هم از مبل استفاده می‌کند، با شدت بیشتری، جارو بکشید تا موهای این حیوانات خانگی هم به راحتی جارو شود. البته می‌توانید از یک پارچه خیس و یا برس یا فرچه برای جارو کردن موهای حیوانات خانگی استفاده کنید.

خرید محصولات کی چی: دستمال حاوی کف پنهان کی چی

2- شستشوی نواحی چوبی یا فلزی برای شستن مبل در خانه

دستمالی بردارید و آن را با آب گرم و محلولی شوینده‌ای خیس کنید و تمام دیواره‌های چوبی و یا فلزی مبل را پاک کنید. اما یادتان نرود، بعد از این کار، حتما با دستمال خشک دیگری، تمام رطوبت آن را خشک کنید.

 3- مبل پارچه‌ای یا چرمی برای شستن مبل در خانه

بسیار مهم است که بدانید مبلی که در خانه شما وجود دارد، از چه جنس پارچه‌ و الیافی تهیه شده است. برای فهمیدن این موضوع می‌توانید از نمایندگی که این مبل‌ها را خرید کرده‌اید، پرس و جو کنید.

4- لکه گیری

بسیار مهم است که بدانید هر نوع لکه‌ای را از روی پارچه و بافت، چگونه تمیز کنید. برای این کار می‌توانید از محلول‌های تمیز کننده تجاری استفاده کنید یا به روش طبیعی، این محلول‌ها رو تهیه کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله نظافت اجاق گاز پیشنهاد می شود.

نظافت مبل

برخی از محلول‌های طبیعی برای شستن مبل در خانه با توجه به جنس مبل در ادامه بیان شده‌اند.

برای مبل‌های پارچه‌ای: یک چهارم فنجان سرکه، سه چهارم آب گرم و ۱ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی رو با هم مخلوط کنید. محلول تهیه شده را در یک ظرف اسپری کننده بریزید. به ناحیه لکه‌دار، اسپری کنید و با حوله و یا پارچه تمیزی، منطقه لکه‌دار را تمیز کنید تا لکه به طور کامل پاک شود. حال در این مرحله یک پارچه مرطوب با آب را روی ناحیه لکه‌دار بکشید تا صابون از آن ناحیه جدا شود. در آخر هم با پارچه تمیز و خشک آن را تمیز کنید.

برای مبل‌های چرمی: یک دوم فنجان سرکه، ۱ فنجان آب گرم، یک دوم فنجان قاشق غذاخوری از صابون مایع یا مایع ظرفشویی را در یک ظرف اسپری کننده بریزید و منطقه لکه‌دار را با پارچه تمیزی بشویید و تمیز کنید.

محصولات آشپزخانه و نظافتی را می توانید از فروشگاه کی چی سفارش دهید.

مطالب مرتبط :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرداخت ایمن

فروشگاه کی چی امکان پرداخت ایمن را برای مشتریان فراهم کرده است.

ضمانت اصل بودن کالا - کی چی

ضمانت اصل بودن کالا

کالاهای کی چی دارای ضمانت اصل بودن هستند.

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی تخصصی در هفت روز هفته و شبانه روزی